středa 13. června 2012

JEAN PAUL GAULTIER CLASSIQUE EDP

Příjemné středeční odpoledne milé dámy,

dnešní příspěvek bych chtěla věnovat vůním. Já nevím jak Vy, ale různé vůně ve mě evokují vzpomínky na různá místa, události a lidi. Pro mě jsou velmi důležitou součástí toho všeho. Tak jako "šaty dělají člověka" - vůně dotváří jeho osobnost! Tak to aspoň vidím JÁ!

Vůně - to je alchymie! Přidáním - ubráním ingrediencí dostanete kompletně nové aroma a fascinující na tom je to, že můžete kombinovat a tvořit donekonečna.

Když se tak zamyslím, nikdy v životě jsem neměla 2x stejnou vůni (EDT, EDP). Vlastně mi to zůstalo dodnes. Ráda hledám, měním a zkouším něco nového. Když vidím, že lahvička bude za chvíli prázdná, neváhám, a už zkoumám, co by mi vyhovovalo a hodilo se ke mě.

Tady je přehled, nechci říct všeho, to si nejsem zcela jistá, toho co mám vyzkoušeno (ono se to nezdá, ale když to potom všechno sepíšete, je z toho docela slušný seznam, wow:))

ADIDAS - Fruity rhythm, Pure lightness
ARMANI - Acqua di qioia, Idole D´Armani, Diamonds
BRUNO BANANI - Pure woman
BURBERRY - Brit, The beat
CALVIN KLEIN - Beauty, Sheer Beauty
CELINE DION - Notes
DIESEL - Fuel for life unlimited
DIOR - Addict 2, J´adore
DG - Light blue, The one
ESPRIT - Celebration for woman, Connect for her
GUCCI - Gucci by Gucci, Guilty
HUGO BOSS - Boss woman, Hugo woman
CHANEL - No. 5
JEAN PAUL GAULTIER - Classique
KENZO - L´eau par Kenzo
LACOSTE - Touch of pink, Lacoste pour femme, Inspiration
LANVIN - Eclat D´Arpege
MARC JACOBS - Daisy
MOSCHINO - Funny
PUMA - už si přesně nepamatuji (2-3 vůně)
SALVADOR DALÍ - Eau de rubylips
THIERRY MUGLER - Womanity
VERSACE - Versence, Yellow Diamond


RECENZE

Eau de parfum JPG Classique byl dárek od mého kamaráda a bývalého šéfa Andrease. Původně to měl být ale Classique X! Ale znáte to, muži...:)Prostě to spletl a místo Classique X koupil Classique. Předem mě však upozornil, že si není jistý, který to měl být a že se mohlo stát, že vybral špatně. Když jsem otevřela pro JPG typickou a originální plechovku, strnul mi úsměv na rtech. Oh ne! Když jsem k parfému poprvé přičichla - katastrofa. Vůbec mi nevoněl a připadal mi strašně "těžkej". Tak jsem se ho taktně zeptala, jestli má účet, že jestli mu to nebude vadit, že bych si ho šla vyměnit. Jenže, jak jsem ho měla delší dobu na ruce a pořád k němu čichala, přišla jsem mu na chuť.

Ano, ze začátku je velmi pronikavý, těžký a kořeněný. Ale postupem času slábne a Vy cítíte veškeré podtóny vůně, které se začínají uvolňovat. Nádhera! Výdrž parfému je x hodin, což je pro mě velkým plusem. Na parfému mě kromě toho zaujal flakonek, opět typická věc  pro JPG! Flakonky ve tvaru ženských a mužských těl! Nápadité a neopakovatelné. Každopádně parfém Classique není pro každého, podobně jako Womanity od Thierry Mugler. Je to vůně, ke které si musíte najít cestu a musí být umět nošena! 


JPG CLASSIQUE EDP, šátek Accessorize


ZNAČKA: JEAN PAUL GAULTIER
MNOŽSTVÍ: 20 ml (vyrábí i 50 ml, 100 ml, EDT ve stejném množství, deodorant 100 ml a spchový gel 200 ml)
SLOŽENÍ: Hlava (růže a badyán), Srdce (pomeračový květ a zázvor), Základ (vanilka a ambrové dřevo)
CENA: + - 900 Kč


JPG CLASSIQUE EDP, šátek Accessorize, CLINIQUE paletka
 
Koupila bych ji znovu? Ne (parfémy mám ve zvyku kupovat jen jedenkrát.))

Příštím kandidátem nejspíš bude BURBERRY Body.) Další skvělá vůně!

Vy mi napište Vaše tipy na parfémy! Rozlišujete mezi "letními" a "zimními" vůněmi? A který z parfémů je pro Vás absolutně nejhorší?


JANA


Good wednesday´s afternoon dear ladies,

I´d like to dedicate that today´s post to fragrances. I don´t know about you, but different fragrances evoke memories of different places, events and people in me. They´re very important part of it all for me. Just as "clothes make the man" - fragrance complements a personality! That´s how I see it!

Fragrance - that´s alchemy! Adding - taking off ingredients, you´ll get a completely new flavor and fascinating thing is that you can combine and create interminably.

When I´m thinking now, I´ve never had 2 times the same fragrances (EDT, EDP) in my life. Actually, I¨´m still remained. I like looking for change and trying something new. When I see that the bottle will be empty soon, I don´t hesitate, and I search what would suit and fit to me.

There´s an overview, I don´t want to say everything that I´m not sure, what I tried it doesn´t seem, but then if you write down everything together, there´s quite a big list in the end, wow:))

ADIDAS - Fruity rhythm, Pure lightness
ARMANI - Acqua di qioia, Idole D´Armani, Diamonds
BRUNO BANANI - Pure woman
BURBERRY - Brit, The beat
CALVIN KLEIN - Beauty, Sheer Beauty
CELINE DION - Notes
DIESEL - Fuel for life unlimited
DIOR - Addict 2, J´adore
DG - Light blue, The one
ESPRIT - Celebration for woman, Connect for her
GUCCI - Gucci by Gucci, Guilty
HUGO BOSS - Boss woman, Hugo woman
CHANEL - No. 5
JEAN PAUL GAULTIER - Classique
KENZO - L´eau par Kenzo
LACOSTE - Touch of pink, Lacoste pour femme, Inspiration
LANVIN - Eclat D´Arpege
MARC JACOBS - Daisy
MOSCHINO - Funny
PUMA - už si přesně nepamatuji (2-3 vůně)
SALVADOR DALÍ - Eau de rubylips
THIERRY MUGLER - Womanity
VERSACE - Versence, Yellow Diamond

REVIEW

Eau de perfum JPG Classique was a gift from my friend and ex boss Andreas. Originally I wished it to be Classique X! But you know, man...:) He just made a mistake and instead Classique X he bought Classique. But he gave me warning that he isn´t sure which one is the right one, and it could happen that he choose wrong. When I opened for JPG typical and original tin, my smile´s turned to ice on my lips. Oh no! When I smelled the perfume for the first time - it was a disaster. It was awful and I felt it "heavy". So I asked him tactfully, if he still has the bill if he wont mind that I´m gonna to replace it. But when I had it on my hand for longer time and always smelling it, I came to its taste.

Yes, in the beginning it was very pungent, spicy and heavy. But with the time you feel all the undertones of the aroma beginnig to come out. Wonderfull! Staying of the perfume is many hours, which is a big plus for me. In addition, I´m impressed of flacon, it´s a typical thing for JPG again! The flacons in the shape of female´s and male´s bodies! Imaginative and unique. Anyway Classique perfume isn´t for everybody. like Womanity by Thierry Mugler. It´s the fragrance, which you must to find the way to and it has to be able to be worn!


JPG CLASSIQUE EDP, scarf Accessorize


BRAND: JEAN PAUL GAULTIER
QUANTITY: 20 ml (made also 50 ml, 100 ml EDT in the same amount, 100 ml deodorant and shower gel 200 ml)
COMPOSITION: Head (rose and star anise), Heart (orange flower and ginger), Base (amber wood and vanilla)
PRICE: + - 36 eur



JPG CLASSIQUE EDP, scarf Accessorize, CLINIQUE palette



Would I buy it again? No (cause I tend to buy perfumes only once.))

Probably the next candidate will be BURBERRY Body.) Another great fragrance!

Write me your tips for perfumes! Do you distinguish between "summer" and "winter" fragrances? And which of perfumes is absolutely the worst for you?

JANA

Žádné komentáře:

Okomentovat