úterý 11. prosince 2012

LA ROCHE-POSAY LIPIKAR XERAND HAND REPAIR CREAM

Dobrý večer dámy,
Good evening ladies,

musím přiznat, že já a péče o ruce = nula nula nic. Nikdy jsem nebyla na manikúře a nalepovací nehty jsem měla naposledy asi tak před 100 lety:) Přibližně, když mi bylo 5:)) A proč? Já nevím. I když moc dobře vím, že upravené ruce jsou vizitkou člověka, nikdy to u sebe neřeším. Paradox je, že u cizích lidí si toho všímám hodně...Ale tak fajn, občas si nalakuju nehty...Lepší?

Každopádně asi před týdnem (začalo se ochlazovat + studený vítr) se moje ruce dostaly až takového extrémního stavu, kdy jsem měla tak suchou šupinatou a zarudlou kůži mezi prsty, až mě to začalo šíleně svědit. Normálka. Začala jsem to řešit až za 5 minut 12.

Takže jsem si v lékárně pořídila malého pomocníka. Krém na ruce od LA ROCHE-POSAY.

I have to admit, that I and hand´s care = zero zero nothing. I´ve never been to do manicure and I´ve had stick-on nails at the last time 100 years ago:) Approximately, when I was 5 years old:)) And why? I don´t know. Even when I know very well, that the treated hands are the sign of the person, I never solve it by myself. The paradox is, that I note it a lot with the other people...But ok, sometimes I paint my nails...Better?

Anyway one week ago (It started to get colder + cold wind) my hands got to the extreme condition, when I had so dry scaly and reddish skin between the fingers, it started to itch me like hell. Normal. I began to solve it in 5 minutes 12.

So I´ve got a little helper in the farmacy. The hand cream by LA ROCHE-POSAY.

RECENZE

Krém má strašně roztomilé balení. Malinká, lehká a i do kabelky dobře skladná plastová tubička. Balení, navíc díky bílé barvě, působí "čistě".

REVIEW

Hand cream has very lovely packaging. Small, light and even in the purse very well compact plastic tube. The packaging, in addition thank to white colour, seems "cleanly".


Barva krému je taktéž bílá a konzistence přesně akorát. Snadno se roztírá, rychle se vsakuje do pokožky, velice hezky voní (myslím, že bude pro každého), není lepkavý, neobsahuje parabeny, zanechává na kůži lehký nemastný film a ruce zanechává opravdu sametově jemné. Navíc jsem zaznamenala, že je mírně voděodolný.

The colour of the hand cream is also white and the consistency exactly just right. The spreading is easy, fast penetration into the skin, very nice smelling (I think, it´ll be for everybody), it´s not greasy, parabens free, it leaves light non-oily film on the skin and also leaves the hands really velvety soft. In addition I´ve noticed, it´s waterproof a bit.


Hned po prvním použití jsem cítila, jak se mým rukám ulevilo. V průběhu dalších dnů totálně zmizela všechna suchá místa, praskliny, svědění a dnes jsou mé ruce na tom lépe, než kdykoli předtím. Otázkou je: jak dlouho?!:)

After first applying I´ve already felt immediately, how my hands relieved from it. During next days all the dry places, cracks, itching disappeared totally and in our days my hands´re in better condition, than whenever before. The question is: how long?!:)


ZNAČKA (BRAND): LA ROCHE-POSAY LIPIKAR XERAND HAND REPAIR CREAM
MNOŽSTVÍ (AMOUNT): 50 ml
CENA (PRICE): 125 Kč, 5 eur

Koupila bych ho znovu? Ano.
Would I buy it again? Yes.

Zítra jdu do hair studia. Oh yeah!:)
I´m going to the hair studio tomorrow. Oh yeah!:)

A Váš krém na ruce?
And your hand cream?

JANA









Žádné komentáře:

Okomentovat