neděle 10. června 2012

ALDO SUMMER SHOES

Dobré ráno dámy,

tam, kde žiju, je už léto v plném proudu! Boty, které jsem nosila minulou sezonu, jsem totálně zničila a tak jsem si asi před 2 týdny koupila nové. Pokud scháníte nějaký tip na nákup nových bot na léto, mám tu malou inspiraci pro milovnice minimalismu, jako jsem já.


ZNAČKA: ALDO
BARVA: světle hnědá
MATERIÁL: kůže
VELIKOST: 38
CENA: + - 1 225 Kč

ALDO je italská značka a jejich boty, kabelky a ostatní doplňky můžete koupit po celém světě. Jediná pobočka v ČR je v Praze na Chodově. Tyhle sandálky jsou mojím prvním testem této značky. Nikdy jsem od nich nic neměla, ale tyhle mě zaujaly na první pohled svou jednoduchostí. Navíc vypadají pohodlně. Při prvním nošení jsem měla pocit takové trochu tvrdosti, ale já to tak mám pokaždé. Chvíli mi trvá, než se "zžiji" s novými boty. Boty vesele nosím, zatím drží, netlačí, žádný puchýř, otlak...nic. Což je super! Navíc se mi líbí malé pozlacené zapínání a řešená krabice přímo s držátkem. Takže žádné igelitky!


Koupila bych je znovu? Určitě ano.

Vy mi napište, jaké typy a barvy bot nosíte!!! A jaké naopak nesnášíte?

JANA


Good morning ladies,

in the place, where I live, the summer is already in full swing! The shoes that I wore last season, I destroyed them completely and I´ve bought a new one about 2 weeks ago. If you´re looking for the tip to buy a new shoes for the summer, I´m having a small inspiration for the lovers of minimalism, like I am.





LABEL: ALDO
COLOUR: light brown
MATERIAL: leather
SIZE: 38
PRICE: 49 eur

ALDO is an italian brand and you can buy their shoes, handbags a other accessories around the all world. There´s only one store in Czech republic, in Prague Chodov. These sandals are my first testing of that brand. I´ve never had anything from them, but I was interested about them for the first sight. In addition, they´re looking comfortable. With the first wearing I had the feeling of "hadrness", but I´ve got it everytime. It takes longer time for me to get used to new shoes. I wear the shoes happily, yet hold, no pressuring, no blister, sore...nothing. Which is great! In addition, I like a little golden buckle and the box with the handle directly. So no more plastic bags!


Would I buy them again? Yes, for sure.

Write me, what types and colours of the shoes do you wear! And conversely what do you hate?

JANA

5 komentářů:

  1. Ahoj , tak jsme tvoje prav. čtenářka :)
    Budu ráda když budeš i ty moje :))
    A tyhle boty úplně miluju !!! :))

    gabulka-lovelygirl12.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. boty jsou hezke,ale Aldo neni italska znacka, je to firma z usa...

    OdpovědětVymazat
  3. :) díky za upozornění! Měla jsem Aldo za italskou, nevím proč...Každopádně není ani z USA, je kanadská...

    OdpovědětVymazat