středa 6. června 2012

ODLIČOVACÍ MLÉKO - CLINIQUE - TAKE THE DAY OFF CLEANSING MILK

Dobré odpoledne dámy,

nechci začínat tím, že odličování, čištění a následná hydratace pleti je důležitá. O tomhle tématu byly napsány kvanta článků a nechci se k tomu znovu vracet. Pro mě jsou tyhle 3 kroky jako rutinní záležitost, můžu říct, jako součást hygieny.

RECENZE

Odličovací mléko od CLINIQUE - Take the day off - jsem koupila na letišti spolu se 4 dalšími výrobky. Pro ty, které si myslíte, že nakupování na letištích je nějak cenově výhodné...Tak není. Musím Vás vrátit zpět na zem a vyvrátit tento mýtus, kterému věří ještě spousta lidí. Ano, může se stát, že natrefíte na nějakou akční nabídku, kde koupíte věc opravdu levněji, ale většinou se ceny pohybují stejně nebo i výš než v obchodech. Pozor - mluvím o státech EU. Pokud letíte mimo EU, ceny jsou zpravidla nižší, i když opět ne u všeho.

Ale zpátky k tématu.

Balení mléka je z plastu. Pro některé plastový obal nemusí být to pravé, ale mě to nevadí. Nechci říct, že mi je balení výrobků úplně jedno. To není. Určitě je taky důležitý. Je to součást výrobku a je výzkumy potvrzeno, že (teď nevím procenta) hodně spotřebitelů dá na první dojem z image výrobku. Víc mě ale zajímá kvalita výrobku.

Já vidím v plastovém obalu výhodu lehkosti - např. kvůli cestování - a nerozbitnosti - teda pokud Vám ho třeba nepřejede auto, že:). Dojem zlepšuje fialková barva s kombinací stříbrného prvku nahoře na pumpičce a vyraženého loga a bílých popisků kolem. Tato kombinace se mi líbí a působí jemně žensky.

Musím říct, že dalším positivem u výrobku je průhlednost balení, což umožňuje snadnou orientaci a přehled o množství mléka uvnitř. Další plus - mám ráda věci s pumpičkami, pokud je to možné. Aplikace je rychlá, snadná - žádné odšroubovávání uzávěrů a následné dlouhé pátrání a přemýšlení, kam jsem ho jen dala - já jsem na to expert:)), mléko nevytéká a dostanenete přesně požadované množství.


Výrobek je hypoalergenní. Barva mléka je bílá a konzistence tekutější (přece je to mléko). CLINIQUE uvádí, že všechny výrobky jsou neparfemované, ale já si nemůžu pomoct, cítím z něj velice jemnou typickou vůni pro CLINIQUE. Jak to popsat...Vůně čistoty. Mléko reaguje na pokožce dobře, je příjemné, pokožku zanechává jemnou, bez pocitu pnutí. Make-up odstraňuje velice rychle, stačí pár tahů odličovacím tamponkem. S odličováním voděodolné kosmetiky nemám zkušenosti, protože ji osobně nepoužívám. Co je zajímavé: mléko můžete používat samotné nebo ve spojení s vodou. Tím se účinek ještě umocní. Na obrázku můžete vidět konzistenci a množství jednoho "pumpnutí". Může se to zdát hodně, ale já na odlíčení celého obličeje používám jedno a půl "pumpnutí". Určitě doporučuji, dát si pozor v okolí očí. Jednou jsem to přehnala s množstvím mléka, když jsem si odličovala oči a myslela jsem, že vyskočím z kůže. I když je fakt, že k odličování očního okolí má CLINIQUE určen jiný speciální výrobek, který bude určitě šetrnější. Jinak tohle odličovací mléko mám od konce prosince. Používám ho jednou denně každý den. Je začátek června a vidíte, ještě mi tam zbývá. Moje pleť je smíšená (problematická T-zóna - trochu více mastnější než zbytek obličeje), používám tento výrobek a jsem s ním spokojená. Jediná nevýhoda  je cena, která je vyšší.


ZNAČKA: CLINIQUE
TYP VÝROBKU: Odličovací mléko
TYP PLETI: Vhodný pro všechny typy pleti, ideální pro sušší pleť
MNOŽSTVÍ: 200 ml
CENA: + - 550 Kč

Koupila bych znovu? Ano

A co Vy, jaké značky a odličovací přípravky v cenových relacích používáte? Máte někdo zkušenosti s tímto odličovacím mlékem?

JANA


Good afternoon ladies,

I don´t want to begin to talk that make-up removal, cleansing and then skin hydration are important. There were written planty of articles about this theme and I don´t want to come back again. These 3 steps are as a routine for me, I can say, as part of hygiene.

REVIEW

The cleansing milk by CLINIQUE - Take the day off - I bought it at the airport along with 4 other products. For those who think that shopping at the airports is money saving...Well, It´s not. I´ll go back down and disprove this myth, which many people still believe. Yes, it can happen, that you find some special offer, then you can buy something really cheapper, but the prices are usually the same or even higher than in stores. Beware - I´m talking about the EU. If you fly outside of the EU, the prices are generally lower, although again not at all.

But back to the topic.

Packaging of the milk is plastic bottle. For someone the plastic packaging can´t be right, but I don´t mind. I don´t want to say that I don´t care about product´s packaging. No, It´s not. It´s also important for sure. It´s a part of the product and the researches confirmed that (now I don´t know the percentages) a lot of consumers are impressed first from the image of the product. But I´m more interested in product´s quality.

I see the advantage of lightweight plastic packaging - e.g. during the travelling - and unbreakability - if the car will not demage it:). The impression improves violet colour combination of silver with top element on the pump and imprinted logo and white captions around. I like this combination and it works gently feminine.

I have to say that the another positive is transparent packaging, allowing easy orientation and an overview of the amount of the milk inside. Another plus - I like things with the pump, if it´s possible. Application is quick and easy - no unscrewing the cover and subsequent long searching and thinking where I just left it - cause I´m an expert for it:))the milk doesn´t come out and you get the milk out exactly in the required amount.



The product is hypoallergic. The colour of the milk is white and consistency is more liquid (it´s a milk). CLINIQUE says, that all the products are non-perfumed, but I can´t help feeling it a very delicate nice smell typical for CLINIQUE. How to explain it...the smell of cleanliness. The milk react well with the skin, is pleasant, leaving skin smooth, without feeling stress. It removes make-up very quickly, just a few strokes  with cosmetic pad. I have no experience with removing waterproof cometics, cause me personally, I don´t use it at all. What is interesting: the milk can be used alone or in conjunction with the water. This effect is amplified. You can see on the picture the consistency and "one pump stroke". It can seem like a lot, but I use "one and half pump stroke" for make-up removing of full face. I recommend for sure, take care around the eyes. Once I overused the amount of the milk around the eyes and I thought I´d jump out from my skin. Although the fact is that there is other special product determined by CLINIQUE for removing make-up from the eyes´ area and that one will be definitelly friendly. Otherwise, I have this facial milk from the end of December. I use it once a day every day. It´s beginning of June and you see there s still some left over. My skin is combination (problematic T-zone - a little bit more oily than the rest of the face). I use this product and I´m very happy with it. The only downside is the price that is higher.





BRAND: CLINIQUE
PRODUCT TYPE: Cleansing milk
SKIN TYPE: Appropriate for all skin types, ideal for drier skin
QUANTITY: 200 ml
PRICE: + - 22 eur

Would I buy it again? Yes

And what about you, which brands and make-up removal cleansing products in price ranges do you use? Do you have any experience with CLINIQUE Take the day off cleansing milk?

4 komentáře:

  1. Ähoj ,
    Krásný blog , a tohle je opravdu úplně boží recenze !!! :))
    Moc ráda bych šla do tvých prav. čtenářů akorát to tu nemáš takže jestli to se mdáš tak mi napiš na blog :)

    Budu moc ráda když můj blog navštívíš :)) !!!

    gabulka-lovelygirl12.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,

      děkuju za pochvalu. Jsi milá!

      S těmi pravidelnými čtenáři je to dobrej nápad. Máš pravdu. Můžeš mi poradit, jak to tam dát?? Byla jsem na Tvém blogu a viděla, že ty tu aplikaci - nebo jak to nazvat tam máš - tak mi nejspíš poradit můžeš.

      Vymazat
    2. Ahojky :)
      Ano můžu ti poradit :))
      Najedeš si normálně na svůj blogger :)
      A potom tam máš na levém boku různé štítky ... Přehled , Příspěvky atd...
      Tak klikni na ROZVRŽENÍ ( 3 od spodu )
      a Pak tam máš na pravo ten sloupec s příspěvkama no prostě archiv a nad tím je napsaný přidat miniaplikaci tak na to klikneš a pak ze všech aplikací co tam je klikneš na pravidelné čtenáře ( to modré plus )
      Doufám že jsi to pochopila a až to budeš mít hotové že mi napíšeš na blog !!! :)
      Abych se mohla do tvých prav. čtenářů přidat !!! :))

      Vymazat
  2. Ahoj. nejdřív bych ti chtěla poděkovat za komentář na mém blogu. A ted k tvému článku. Hezká recenze! já mám kosmetiku Clinique moc ráda.Obzvláště pak pleťovou vodu. Napsala jsem o tom článek tady: http://mishastyle.blogspot.cz/2012/03/jak-pecuji-o-svou-plet.html
    Clinique není uplně nejlevnější, ale na internetu se dá vše sehnat za příznivější ceny než v obchodech.
    Funkci přidávání pravidelných čtenářu si sem určitě dej, je to dobrá věcička. Já jsem to dlouho neměla, protož eto bylo v rekonstrukci, ale jakmile jsem si to přidala na blog hned jsem měla nějaké čtenáře. Mužu taky doporučit udělat si fanouškovskou stránku na fb. Můžeš kouknout i ke mě: https://www.facebook.com/pages/Misha-Style/377992935558068
    Přeju hodně štěstí s blogem:-)

    OdpovědětVymazat