pondělí 18. června 2012

THE BODY SHOP PEPPERMINT INTENSIVE FOOT RESCUE

Krásný den dámy,

konečně trochu pohodové ráno po velmi busy pracovním víkendu.

Nové letní boty bych už měla. Teď ještě, aby nohy do nich vypadaly! Každoročně mám stejný problém. Jak po zimě vyměním kozačky za baleríny nebo žabky, je to konec. Chodidla nemám ani tak tvrdá, ale suchá! A to fakt hodně! Nevím proč, ani jsem po tom nikdy nepátrala. Spíš jsem se snažila najít nějaký účinný produkt, který mě toho zbaví.

Obchody jsou plné různých gelů a krémů na nohy, které mají hydratovat. Já jsem se však nějak nemohla stále rozhodnout a pořád jsem měla nutkání objevit něco trochu jiného. A povedlo se v obchodu THE BODY SHOP.

Natrefila jsem tam na "modrou řadu" obohacenou o výtažky z peprmintu (nebo máty, jak chcete) určenou pro péči o nohy. Pokud jsem počítala správně, patří tam 6 přípravků: Peppermint cooling foot lotion, Peppermint cooling spray, Peppermint intensive foot rescue, Peppermint reviving leg gel, Peppermint soothing foot scrub a Peppermint reviving foot soak. Já jsem zakoupila a vyzkoušela P. i. foot rescue.

TBS - Peppermint intensive foot rescue, žabky Accessorize
RECENZE

Balení klasika. Plastový kalíšek světle růžové barvy obsahuje hutný krém máslovité až tvarohovité konzistence. Samotná vůně je velmi intenzivní peprmintová, což je dobré pro eliminaci zápachu nohou. Chodidla jsou po nanesení krému trochu mastnější, což je zapříčiněno obsahem kakaového másla, peprmintového oleje a hroznových kyselin, které změkčují tvrdou kůži a pomáhají proti prevenci suchých popraskaných pat.

Tento druh krému nedoporučuji nanášet těsně před nošením obuvi, protože trvá déle, než se vsákne. Ideální je nanést před spaním a navléknout si bavlněné kosmetické ponožky. Výsledný efekt je tak nejsilnější! Nicméně krém je velmi příjemný, krásně chladí, hydratuje a je opravdovou "první pomocí" pro suchou kůži na chodidlech! Jediné, co mi trochu nesedí je doporučení aplikovat krém 2x týdně. Prý to má stačit. Tak mě to teda nestačí. U mě to musí být minimálně 3x. Ale třeba pro Vás to bude akorát...Každá máme jiné nároky...


ZNAČKA: THE BODY SHOP - PEPPERMINT INTENSIVE FOOT RESCUE
MNOŽSTVÍ: 100 ml
CENA: + - 225 Kč

http://www.thebodyshop.com/

Koupila bych ho znovu? Ano

Tak co, našly jste už ten svůj top krém na nohy? A máte stejně suchá chodidla tak jako já? Chodíte na pedikúru?  

Tak a jdu si dát svačinku! Moje oblíbené maliny, které zbožňuju ve všech podobách! Mimochodem, už si přesně nepamatuji, kde jsem to četla, ale někdo dělal výzkum, které ovoce je nejvíc sexy a vyhrály to právě MALINY! Když se zamyslíte...tvar, barva, vůně, chuť..., něco pravdy na tom bude:)



JANA


Beautiful day to you, ladies,

finally It´s little bit relaxed morning after a very busy working weekend.

I´ve already had a new summer shoes. Just the legs should look for them! I have the same problem every year. As soon as I change the winter boots for the flip-flops or ballerinas, it´s over. I don´t have my feet hard, but dry! And really a lot! I don´t know why, I´ve never looked for the reason. Rather, I tried to find an effective product that gets rid of me.

The shops are full of various gels and creams for the feet to hydrate. However, I somehow couldn´t decide and I had the urge to discover something a little bit different. And I managed it in THE BODY SHOP.

I found there "blue collection", which is enhanced by extracts from peppermint (or mint, as you prefer) designed for foot care. If I counted correctly, there´re 6 products: Peppermint cooling foot lotion, Peppermint cooling spray, Peppermint intensive foot rescue, Peppermint reviving leg gel, Peppermint soothing foot scrub a Peppermint reviving foot soak. I bought and tried P. i. foot rescue.

TBS - Peppermint intensive foot rescue, flip-flops Accessorize

 REVIEW

Packaging classic. Plastic cup in light pinky colour contains rich butyrous to creamy cheese consistency cream. The smell is very intense peppermint, which is good for eliminating feet odour. The feet are after the application a little greasy, because of the cocoa butter, peppermint oil and grape acids that soften hard skin and help to prevent dry cracked heels.

I don´t recommend application of this type of cream before wearing shoes, cause it takes longer time to absorb. Ideal application is at bedtime and put cotton cosmetic socks. The final effect is so powerful! Anyway, the cream is very nice, beautifully cools, moisturizes and it´s a right "first aid" for the dry skin on your feet! The only thing that doesn´t fit me is a little advice to apply the cream 2x a week. They said it´s enough. So it´s not enough for me. It has to be at least 3x a week for me. But maybe it will be just ok for you...we´re having all different requirements...


BRAND: THE BODY SHOP - PEPPERMINT INTENSIVE FOOT RESCUE
QUANTITY: 100 ml
PRICE: + - 9 eur


Would I buy it again? Yes

So, did you find your top foot cream? And are your feet dry as well as mine? Do you go for a pedicure?

Well, I´m going to take a snack! My favorite raspberries, which I love them in all their forms! By the way, I don´t remember exactly where I read it, but someone did a research, which is the sexiest fruit and RASPBERRIES won. When you think about it...shape, colour, smell, taste...there will be some truth in:)



JANA













Žádné komentáře:

Okomentovat