úterý 7. srpna 2012

LACE SUMMER SHORTS BY ZARA

Hezké úterní dopoledne milé dámy,
Nice Thuesday´s afternoon dear ladies,

konečně se  cítím lépe a mám znovu chuť něco vytvořit pro blog.)
 
Krajková mánie vládne letošním létem a i JÁ jsem si jednu takovou věc koupila. V dnešním článku bych Vám chtěla ukázat kraťásky, které jsem pořídila v ZAŘE asi před měsícem a půl. Padly mi hned do oka, a tak jsem si řekla proč ne...Mimochodem jsou teda ultra krátké, ale kdy ukázat nohy, když ne v létě?!

Co Vy na ně? Líbí se Vám tento materiál a proč?

Finally, I feel better again and I want to create something for the blog.)

Lace mania reigns this summer and even I bought one of that things. In today´s article I´d like to show you the shorts that I bought in ZARA about month and half ago. It was love at first sight, so I said, why not...BTW they´re ultra-short, but when to show the legs, when not though the summer?

What do you thing about them? Do you like this material and why? 


JANA

Žádné komentáře:

Okomentovat