čtvrtek 24. ledna 2013

DIOR DIORSKIN FOREVER FLAWLESS PERFECTION FUSION WEAR MAKE-UP

Dobré ráno dámy,
Good morning ladies,


a dobrou chuť, pokud právě snídáte:)
enjoy, if you´re having breakfast at the moment:)

Dnes to bude o hvězdě mezi make-upy a mém velkém oblíbenci!
Today it´s about the star between make-ups and my big favourite one!

RECENZE

Hezká královsky modrá, papírová krabička ukrývá nádhernou a luxusní skleněnou, průhlednou, matnou (žádné otisky prstů) lahvičku (mimo lahvičky i povídání a pár informací o produktu v 15 jazycích, wow) se stejně modrým plastovým víčkem s holografickým CD. Hmm...Víčko drží pevně a nepadá. Maličkost, ale super věc je stříbrná pumpička, která přesně dávkuje požadované množství dle přání. Povede se Vám dostat i ta nejmenší kapička. Jednoduše, nemusíte se v make-upu patlat špachličkami, je to více hygienické (néé, že bych to nějak prožívala) a také je s ní prostě čistčí práce, to je bez debat.

REVIEW

Nice royal blue, paper box hides gorgeous and luxury glass, transparent, matte (no finger prints) small bottle (besides small bottle some talking and few informations about the product in 15 languages, wow) with the same blue plastic cover lid with holografic CD. Hmm...The cover lid stays strongly and doens´t fall down. The small detail, but the super thing is silver pump, which pumps exactly the amount according to the wish. You can get even that the tiniest drop. Simply, you don´t have to smudge with spatulas inside the make-up, it´s more hygienic (noo, that I´d take it so serious) and also it´s cleaner job with it, no argues.



Hlavním důvodem, proč jsem se o tento make-up začala zajímat, byl výběr odstínů!!! Je k dispozici v 11 odstínech (010 Ivory, 020 Light beige, 021 Linen, 022 Cameo, 023 Peach, 030 Medium beige, 031 Sand, 032 Rosy beige, 033 Apricot beige, 040 Honey beige, 050 Dark beige) a jsou to opravdu reálné a velice přirozené barvy, ze kterých si vybere opravdu každá!!! To Vám garantuji!

The main reason, why I´ve started to be interested in this make-up, was the selection of the shades!!! It´s available in 11 shades (010 Ivory, 020 Light beige, 021 Linen, 022 Cameo, 023 Peach, 030 Medium beige, 031 Sand, 032 Rosy beige, 033 Apricot beige, 040 Honey beige, 050 Dark beige) and they´re really real and very natural colours, from which everybody really chooses!!! I guarantee to you!
 
Druhý nejsvětlejší odstín 020 Light beige.
The second lightest shade 020 Light beige.




Konzistence make-upu mi absolutně vyhovuje, je přesně akorát. Rovnoměrně a lehce (i bez báze) se roztírá, úžasně a příjemně květinově voní, kryje dobře (na velké nedostatky stejně musíte vzít korektor), nezalézá do vrásek, neucpává póry, nevysušuje (vhodný na zimu), nemění barvu během dne, vyrovnává diskolorace, dokonale splyne s pletí a vytváří efekt druhé kůže. Má sametový, ale přirozený finish a pokožku zanechává hedvábně jemnou.

The make-up consistency suits me absolutely, it´s just right. It´s spreaded evenly and easily (even without any base), it smells wonderfully and pleasantly florally, it covers well (you´ve to take the concealer for the big imperfections), doesn´t crawl into the wrinkles, doesn´t block the pores, doesn´t get dry (suitable for the winter), doesn´t change the colour during the day time, balances the discolorations, perfectly fuses with the skin and creates the second skin effect. It has velvety, but natural finish and it leaves the skin silky soft.




Drsná je jeho výdrž! Jeho jméno - FOREVER - opravdu nelže! Make-up nanesu bez báze v 8.00 ráno, v 15.00 hodin (což je po 7 hodinách) použiji na T-zónu matující papírek od THE BODY SHOP a klidně frčím dál (bez pudru) i do 19.00 - 20.00 večer (myslím klasický den, žádné extrémní podmínky: normálně dlouhý pobyt venku - větrno, deštivo, vlhkost vzduchu, slunečno - není testovaný v létě - koupila jsem si ho na zimní měsíce - pak pobyt uvnitř, cestování...). Opakuji bez báze! A to mám smíšenou pleť (trochu mastící se T-zónu). Také si myslím, že takové výdrži napomáhá i můj objev matující fluid od CHANEL. Jeho dokonalost dotváří už jenom obsažené SPF 25. 

The lasting is hard! Its name - FOREVER - really doesn´t lie! I apply make-up without any base at 8.00 in the morning, at 15.00 pm (what it´s 7 hours later) I use blotting tissue by THE BODY SHOP and I´m going on easily (without any powder) till 19.00 - 20.00 in the evening (I mean classic day, not any extreme conditions: normally long staying outside - windy, rainy, humidity, sunny - it´s not tested during the summer - I´ve bought it for winter months using - then staying inside, travelling...). I´m repeating without any base! And I´m having combination skin (a bit greasy T-zone). I´m thinking also, that my new discovery mattifying fluid by CHANEL helps to that lasting. SPF 25 just completes its own perfection.





 ZNAČKA (BRAND): DIOR DIORSKIN FOREVER FLAWLESS PERFECTION FUSION WEAR MAKE-UP
MNOŽSTVÍ (AMOUNT): 30 ml
ODSTÍN (SHADE): 020 Light beige
CENA (PRICE): +- 1125 Kč, +- 45 eur

Koupila bych ho znovu? Ano. Za ty peníze opravdu stojí.
Would I buy it again? Yes. It´s really worth it for that money.

Jaký je pro Vás nejlepší make-up?
What kind of make-up is the best for you?

Hezký den!
Have a nice day!

JANA

6 komentářů:

  1. Tak tento makeup vypadá zajímavě, zkusim v parfumérii otestovat! :-) díky za tip.
    Já mám teď Clinique Perfectly real a po 4ech hodinách se lesknu jak blázen :-( a to mám smíšenou pleť, ne mastnou :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Peti, určitě ho zkus. Za vzorek nic nedáš a uvidíš sama. Doufám, že budeš spoko:)

      Ještě bych chtěla dodat: nedávám žádnou monstrózní vrstvu, fakt trochu a taky to malinko přejedu na zafixování sypkým pudrem. Toť vše. Jako víš jak, po těch hodinách to každopádně není tak, jako po nanesení, to nedáš s žádným výrobkem. Ale fakt mi drží, jak jsem psala.

      Tak hodně štěstí!!! A jestli ho vyzkoušíš, dej mi určitě vědět jak to dopadlo!!! Strašně mě to zajímá...:)

      Vymazat
    2. Ahojky,

      tak jsem si vzala v parfumérii vzoreček 020 a 022, zatim jsem je zkoušela jen na ruku a vypadá to, že mi bude lépe sednout 022, což se docela divím :-). Každopádně to šlo celkem špatně odlíčit, jak se ti odličuje makeup z obličeje, zvládne ho nmicelárka od Biodermy??

      Vymazat
    3. No teda, mě se odličuje normálně. Tím jsi mě zaskočila. Biodermu nevlastním, mám micelárku od Diora. Nejdřív jsem myslela, že to bude třeba tím, že je resistentní vůči vodě. Ale je to blbost, protože sám vodu obsahuje, a dokonce i ta moje voda. Tak fakt netuším. Ale zas na druhou stranu, holt tu výdrž musí něco podporovat, takže to bude nějakou obsaženou ingrediencí. Čím jsi to odličovala?

      Vymazat
    4. Tak jsem ho včera testovala a nakonec se odličuje bez problému. Jen mám stejný problém, jako u Clinique, po cca 5ti hodinách se strašně lesknu :-(. Asi musim zkusit nějaký pro mastnější pleť. Přemýšlím nad Lancome Teint Idole.

      Vymazat
    5. Fakt? Ty jo...Tak to mě mrzí. Doufala jsem, že ti sedne. Přeju ti hodně sil do dalšího hledání:)

      Vymazat