středa 26. prosince 2012

LANCOME ROUGE IN LOVE LIPSTICKS

Hezký den dámy,
Beautiful day ladies,

rtěnkám jsem se vždycky vyhýbala. A bylo to kvůli tomu, že jsem je měla spojené se staršími a vyzrálejšími ženami. Já vím, je to směšné a hloupé.

Jednou jsem však na internetu objevila řadu rtěnek ROUGE IN LOVE od francouzské LANCOME, a protože mi padla do oka, chtěla jsem ji vidět live. Nejdřív jsem si pořídila jednu a asi 2 týdny potom jsem si pořídila další, protože jsem se na nich stala závislá. Totálně jsem do nich zamilovaná.) 

I´ve always avoided lipsticks. And it was because of this, that I had it linked with elder and matured women. I know, it´s funny and stupid.

Once I´ve discovered in internet the range of lipsticks ROUGE IN LOVE by french LANCOME, and because of I´ve really fixed me eyes on, I wanted to see it live. At first I bought one and approximately 2 weeks later I bought another one, cause I´ve become addicted to them. Totally I´m in love with them.)


Široká škála 24 nádherných odstínů, ze kterých si vybere opravdu každá, je rozdělena do 3 různých typů:
- Jolis Matins (M) - svěží a nositelné barvy během celého dne
- Boudoir time (B) - trendové a chic barvy nositelné ve dne i v noci
- Tonight is my night (N) - bohaté a sexy odstíny vhodné do nočních ulic

The wild range of 24 wonderful shades, which everyone really chooses from, is divided into 3 different types:
- Jolis Matins (M) - fresh and wearable colours during the whole day
- Boudoir time (B) - trend and chic colours wearable during the day and night
- Tonight is my night (N) - rich and sexy shades suitable for night streets


RECENZE

Jako první jsem si přinesla domů 146B Miss Coquelicot, druhým přírůstkem se stala 200B Rose Thé.

REVIEW

I´ve brought home as first one 146B Miss Coquelicot, the second growth´s become 200B Rose Thé.

From left: 200B Rose Thé, 146B Miss Coquelicot

146B Miss Coquelicot je zářivá, šťavnatá, provokativní, sexy oranžovo-červeno-růžová barva, která ladí jak s opálenou pletí v létě, tak i s bledou v zimě. Nebojím si ji dát jak za bílého dne, tak i na noční tah. Šokující barva pro odvážné. Zaručeně s ní upoutáte pozornost okolí. Zaznamenala jsem obdivné pohledy mužů i zkoumavé pohledy žen.) Věřte mi!

146B Miss Coquelicot is shiny, juicy, provocative, sexy orange-red-pink colour, which fits with taned skin in summer and even with fair one in winter. I´m not afraid applying it in the day-time, even for night clubbing. Shocking colour for the courageous. Definitely you catch attention with it. I´ve noticed admiring men´s eyes and inquisitive women´s eyes on me.) Trust me!
146B Miss Coquelicot


146B Miss Coquelicot

200B Rose Thé je sofistiková, přirozená, nude, univerzální růžovo-hnědá barva vhodná k celodennímu nošení po celý rok. Na rtech je jednoduše úžasná a strašně se mi líbí, že dělá efekt "upravených rtů". Pokud toužíte po obličeji, který celkově vypadá čistě, mladistvě a svěže, určitě sáhněte po tomto odstínu!

200B Rose Thé is sophisticated, natural, nude, universal pink-brown colour suitables for all-day wearing during the whole year. On the lips it´s simply great and I like very much, that it does the effect of "treated lips". If you desire the face, which overall looks purely, youthful and freshly, take this shade for sure!
 
200B Rose Thé


200B Rose Thé

Všechny ROUGE IN LOVE rtěnky jsou baleny v papírových krabičkách a mají originální, luxusní, stříbrné balení vyrobeného z kovového materiálu. Nezvyk. Na poprvé se mi zdály docela "těžké":)) Krásně sladce voní po růžích. Mají úžasnou lehoučkou texturu a příjemnou konzistenci. Výdrž je fantasticky dlouhá, i když jíte a pijete. To jsem ještě nikdy neviděla. Rty nevysušuje. A ta pigmentace!!! Nádherné syté tóny. Vy si určíte sami zvoleným typem aplikace, jak bude barva tmavá. Zkoušela jsem je dát na balzám i na holé rty. Pokud je dáte na balzám, jejich výdrž se snižuje a taky díky menší přilnavosti se více rozpíjí. Preferuji je dát tedy na holé rty. Drží tam, kde mají být, nikam se nerozpíjí a nezalézají do vrásek. A co je úplně nejvíc - jsou matné!  

All ROUGE IN LOVE lipsticks are packed in small paper boxes and have original, luxury, silver packaging made from the metal material. Strangeness. For the first time they´ve seemed quite "heavy":)) Nicely sweetly smell like roses. They´ve wonderful featherlight texture and pleasant consistency. Lasting is fantastically long, even when you eat and drink. I´ve never seen something like that. It doesn´t get dry the lips. And that pigmentation!!! Gorgeous intense tones. You decide yourself choosing of applying, how the colour will be dark. I´ve tried to use them onto the lip balm, even naked lips. If you apply lip balm before, the lasting decreases and also thank to less adhesion gets more blur. I prefer to apply them onto naked lips. They stay there, where they´re supposed, they don´t blur and crawl into the small wrinkles. And what is completely the most - they´re matte! 


ZNAČKA (BRAND): LANCOME ROUGE IN LOVE
MNOŽSTVÍ (AMOUNT): 4,2 ml
ODSTÍNY (SHADES): 146B Miss Coquelicot, 200B Rose Thé
CENA (PRICE): +- 700 Kč, +- 28 eur


Koupila bych je znovu? Určitě ano.
Would I buy them again? For sure yes.

Tak jak se Vám líbí? Máte zkušenost?
So how do you like them? Do you have experience?

JANA

Žádné komentáře:

Okomentovat