neděle 16. prosince 2012

CLINIQUE TURNAROUND INSTANT FACIAL

Pohodovou neděli milé dámy,
Relaxing Sunday dear ladies,

včera proběhl vánoční shopping. Konečně! Avšak nee pro druhé, nýbrž pro sebe. Oh yeah! Od jistého nepovedeného dárku od mého drahého, raději volím variantu darování obnosu peněz a výběru podle sebe. Překvapení nepřekvapení. Musím říct, že jsem se fakt vyřádila a mám radost jako malé dítě, když dostane hračku:) Jo mimochodem, v jednom kadeřnictví jsem objevila zázračný BIOSILK;) Takže až přijde čas, určitě ho koupím, vyzkouším a dám vám vědět...Když všude čtu jenom samá pozitiva...

I did xmas shopping yesterday! Finally! But not for the others, for myself. Oh yeah! Because of one unsuccessful gift from my dear, I prefer choosing an option of receiving money and then choosing by myself. Surprise unsurprise. I have to say, I´ve really enjoyed it and I´m happy as a small baby, when gets a toy:) And by the way, I discovered the magical BIOSILK in one hair studio;) So when the time´s come, I buy it for sure, try and let you know...When I always read only positives everywhere...

RECENZE

Tento výrobek z modré řady TURNAROUND od CLINIQUE jsem neměla v plné velikosti, ale jen jako vzorek. Nicméně i toto velice omezené množství mi stačilo k tomu, abych Vám o něm mohla něco říct.

REVIEW

I didn´t have this product from the blue range TURNAROUND by CLINIQUE in the full size, but only as the sample. However that very limited amount was enough for me to say something about it.



Jako první mě zaujal název. Jak vidíte, nedozvíte se z něho, co je to vlastně za typ produktu. Musela jsem si nejprve o něm počíst na internetu, až potom jsem věděla, s čím mám tu čest. A podle mě to nevěděli ani sami výrobci, tak nechali otevřený název s možností vlastního doplnění "MASK" nebo "SCRUB". Moje teorie:))

At first I was interested about the name. How you see, you don´t know from it, what is the type of the product. I had to read a bit in internet about it, then I knew, what I´ve met. And in my opinion even producers didn´t know it, so they left the name opened with the choice of your own completing "MASK" or "SCRUB". My theory:))


Je to taková maska a scrub v 1. I když bych řekla, že malinko víc je to scrub. Tedy aspoň pro mě. Balení - plastová modrá tuba. Barva přípravku je bílá, konzistence středně hustá, parfemace typická pro CLINIQUE, testováno proti alergiím. Obsahuje mikro peelingové částečky, které jsou k pleti velmi šetrné. Moje aplikace: nechám napařit obličej (většinou když si dám horkou vanu), nanesu přípravek na obličej (vyhněte se očnímu okolí), nechám působit přibližně 10 min., pak navlhčenými prsty krouživými pohyby přípravek masíruji po pleti a nakonec opláchnu.

Pleť je super extra hladká! Strašně mě překvapilo, a to bych vážně nečekala, jak to CLINIQUE lišácky vyřešil se slibovanou zářivou pletí. Přípravek obsahuje mikro částečky, které odrážejí světlo. Svoji úlohu plní bohužel pouze po aplikaci, jinak má pleť normální zdravý vzhled a přirozený jas. Odstraňuje nečistoty z pórů. Nezpůsobuje žádné podráždění pleti ani akné. Pleť nevysušuje, ale trochu cítím mírné pnutí kolem úst, které se však okamžitě ztratí po použití fluidu.

It´s mask and scrub in 1. Although I´d say, it´s a little bit more scrub. At least for me. The packaging - plastic blue tube. The colour of the product is white, the consistency is medium thick, the fragrance is typical for CLINIQUE, allergy tested. It contains micro peeling particles, which are very gentle to the skin. My application: I leave to steam my face (mostly when I have hot bath), apply it onto my face (avoid eye area), leave to work approximately 10 min., then I masage the product with my wet fingers circular movements and rinse off in the end.

The skin is super extra smooth! I was really surprised, and I wouldn´t expect it, how CLINIQUE foxy solved it with the promised radiance skin. The product contains micro particles, which recflect the light. Their function is unfortunately only after applying, the skin has normally healthy look and natural brightness. It removes impurities from the pores. It doesn´t make any skin irritation even acne. It doesn´t get the skin dry, but I feel mild skin stress around my mouth, which immediately disappear after applying fluid. 


ZNAČKA (BRAND): CLINIQUE TURNAROUND INSTANT FACIAL
MNOŽSTVÍ (AMOUNT): 15 ml (vzorek, sample), 75 ml
TYP PLETI (SKIN TYPE): všechny, all
CENA (PRICE): +- 700 Kč, +- 28 eur

Koupila bych to? Ano, proč ne.
Would I buy it? Yes, why not.

Znáte takový podobný výrobek?
Do you know any similar product with that one?

JANA




Žádné komentáře:

Okomentovat