čtvrtek 6. září 2012

THE BODY SHOP BODY BUTTER PINK GRAPEFRUIT

Hezký den dámy,
Nice day ladies,

včera jsem měla volno, a tak jsem byla hrát bowling s Marcem. Po dlouhé době...A vyhrála jsem. No jasně, měla jsem taky štěstí, bez toho to nikdy nejde, ale když vyhrajete 2 hry ze 3, tak to už jenom náhoda není, no ne?:) Každopádně mě vyzval na další souboj... v billiardu ..., kde u mě půjde do tuhého:)No uvidíme...

Nevím jak to máte VY, ale pro mě je opečovávaná kůže velmi důležitá. Strašně se mi líbí, když je i bez jednoho jediného doplňku hlavní ozdobou a necháte vyniknout její sametovost a přirozenou zář! A k tomuhle efektu nám dopomáhejte veškeré výrobky k tomu určené. U mě je to momentálně BODY BUTTER od THE BODY SHOP. Amen.

I had day off yesterday, so I went to play bowling with Marco. After long time...And I won. Of course, I had also luck, it could never be without, but if you win 2 games from 3, it´s not random only, is not it? Anyway, he´s called the next battle...playing billiard...where it´s gonna get rough for me:) We´ll see...

I don´t know how you have it, but the cherished skin is very important for me. I like a lot, when the skin is the main adornment even without any accessory and it´s velvety shining and natural glowing! All of the purpose products help us to reach up this effect. It´s currently BODY BUTTER by THE BODY SHOP for me. Amen.

RECENZE

Balení tělového másla není nic, co bych ještě neviděla. Obyčejný plastový kalíšek. Naposledy, když jsem byla v obchodě, všimla jsem si změny vrchního potisku. Tento původní se mi však líbí asi o něco víc. Fajn je, že si můžete vybrat ze široké škály vůní (vitamin E, jahoda, kokos, aloe, olivy, mango, sladký citron, kakao,...). Mě nejvíc zaujal růžový grep, protože se mi nezdál tak přeslazený jako ty ostatní. Je prostě takový svěžejší. 

Máslo je obohaceno o olej z grepových semínek, má velice světlounkou lososovou barvu, není klasicky tekuté, má malinko hutnější konzistenci (odpovídá spíše tělovému jogurtu než máslu), ale ne zas až tak, že byste ho nemohli dostat na prst. Výborně se rozetírá a velmi rychle vsakuje. Kůži zanechává příjemně hydratovanou a jemnou. Bohužel při použití většího množství zanechává velký lesk a mastný film, což mi opravdu vadí! Jestli jste milovnice krásně navoněných výrobků, tento Vám mohu určitě doporučit. Jeho vůně je fakt nádherná, i když na druhou stranu... Určitě ho nepoužívejte, když máte nějaký výrazný sprchový gel. Jedno nebo druhé. Jinak se to strašně tluče.

REVIEW

The packaging of body butter is not nothing what I have seen before. The ordinary plastic cup. Last time I was in the store, I´ve noticed that the upper sticker has changed. The original one, however, I like a little bit more. It´s good, you can choose from a wide variety of fragrances (vitamin E, strawberry, coconut, aloe, olives, mango, sweet lemon, cocoa,...). The most I was interested about pink grapefruit, cause it didn´t seem so over sweet like the others. It´s just such a fresher.

Body butter is enriched with grape seed oil, has a very light salmon pink colour, it´s not classically liquid, it´s a little thicker consistency (corresponding body yogurt rather than butter), but not so much that you couldn´t get it on the finger. Perfectly applying and very quickly seeps. Leaves the skin comfortably hydrated and soft. Unfortunately, when you use bigger amount of the butter, there´s a bigger shine and leaves a greasy film, which really bothers me! If you´re a lover of beautifully scented products, I can definitely recommend it. The fragrance is a wonderful fact, although on the other hand...Definitely don´t use it if you´ve a strong smell shower gel. One or the other. Otherwise it terribly beats.


Nový obal / New packaging

ZNAČKA: THE BODY SHOP BODY BUTTER PINK GRAPEFRUIT
MNOŽSTVÍ: 200 ml
POKOŽKA: normální
CENA: +- 325 Kč

BRAND: THE BODY SHOP BODY BUTTER PINK GRAPEFRUIT
QUANTITY: 200 ml
SKIN: normal
PRICE: +- 13 eur

Koupila bych znovu? Možná.
Would I buy it again? Maybe.

Mějte super víkend!
Have a nice weekend!

JANA

Žádné komentáře:

Okomentovat