čtvrtek 12. července 2012

VICHY PURETE THERMALE ČISTÍCÍ PĚNA

Hezké horké odpoledne dámy,
Good hot afternoon ladies,

omlouvám se, že jsem byla delší dobu mimo, ale jak jsem psala, byla u mě na 2 týdny kamarádka a čas na blog prostě nebyl. Co dodat, užily jsme si to, 2 týdny uběhly jako lusknutí prstů a dnes se vrátila zpět do vlasti:) Budeš mi tu chybět, Eliško!

Mám pro Vás jeden tip na výrobek pro čištění pleti. Jedná se o čisticí pěnu PURETE THERMALE od VICHY, která je k mání v lékánách. Je pravda, že ne úplně ve všech, ale v těch větších určitě ano. Musíte trošku pohledat:) Kosmetika značky VICHY nepatří úplně k těm "topkám", ale myslím, že k těm lepším každopádně.

I´m very sorry, that I was out for longer time, but as I wrote, my friend was here for 2 weeks, and I didn´t have a time for a blog at all. What can I say, we enjoyed it, 2 weeks passed as the snap of the fingers, and today she went back to her homeland:) I´ll miss you, Eliška!

I´m having a tip for a product for cleansing the skin for you. It´s a cleansing foam PURETE THERMALE by VICHY, which is available in the pharmacies. It´s true that not at all of them, but in the larger ones they certainly do. You have to look for a little:) VICHY cosmetics doesn´t belong to the "top" but I think it belongs to better ones in any case.


RECENZE

Balení je v plastu - průhledná, světle růžová lahvička (umožňuje sledovat množství přípravku) s mojí oblíbenou pumpičkou. Jo je to tak, uvnitř je voda, která se přemění v lehounkou pěnu bílé barvy s příjemnou nevtíravou vůní. Používám ji většinou ve sprše, když jsem ve fofru, protože její aplikace je strašně rychlá, což strašně oceňuju. Prostě navhlčíte obličej - jedenkrát pumpnete - nanesete a krouživými pohyby vmasírujete - opláchnete a buch, jste ready. Rychlý a efektivní. Určeno přesně pro mě! Pleť je vyhlazená, vypadá svěže a má přirozený lesk. Co se týká odstraňování make-upu...s tím má tedy problémy. Část odstraní, ale ne kompletně všechno. Vždycky něco zůstane, a Vám nezbyde nic jiného než pleť dočistit. Na tomhle by tedy VICHY měla ještě zapracovat. Bohatě dostačující množství na celý obličej je jedno "pumpnutí". Někde jsem četla, že strašně rychle ubývá, ale mě se to teda nezdá. Tuto pěnu mám od ledna a pořád tam zbývá. A to ji používám jednou denně každý den! Asi je nějaká bezedná, nebo co...:) Stručně řečeno - mám ji už podruhé a to hovoří asi za vše. Doporučuji ji!

REVIEW

Packing is in plastic - transparent, light pink bottle (allows to control the amount of the cleanser) with my favourite pump. Yeah, it´s like that, there´s water inside that is transformed into lightweight foam in white colour with a pleasant unobtrusive smell. I use it mostly in the shower, when I´m in rush, cause the application is very fast, which I appreciate it. Just make your face wet - once pump - apply and massaged in a circular motion - rinse and bang, you´re ready. Fast and efficient. Designed exactly for me! The skin is smooth, looks fresch and has a natural shine. For removing make-up...there´s a problem. It removes a part, but not completely everything. Something always remains, and it´s no way, you have to finish it. VICHY should work more on it. Amply sufficient quantity for the whole face is "one pump". I´ve read somewhere that it´s diminishing too fast, but I don´t think so. I have this foam since January and there´s still some left over. And I use it once a day every day! Perhaps it´s a bottomless or what...:) Shortly - I´ve got it the second time and it speaks for itself. I recommend it!

ZNAČKA: VICHY PURETE THERMALE ČISTÍCÍ PĚNA
MNOŽSTVÍ: 150 ml
PLEŤ: všechny typy pleti, citlivá pleť
CENA: +- 300 Kč

Koupila bych znovu? Ano.

Jaký je Váš aktuální přípravek na čistění pleti? Máte nějakou negativní zkušenost s touto pěnou?

Přeji Vám hezký zbytek dne!

BRAND: VICHY PURETE THERMALE CLEANSING FOAM
QUANTITY: 150 ml
SKIN: all the types of the skin, sensitive skin
PRICE: +- 12 eur

Would I buy it again? Yes.

What is your actual face cleanser? Do you have any negative experience with that foam?

I wish you nice rest of the day!

JANA










2 komentáře:

  1. Pěkná recenze :-). Odličovací pěnu teď používám cca týden a jsem velmi spokojená (jen ty oči by nemusely štípat), zdá se mi to, jako suprová vychytávka na jednoduché odlíčení během sprchy, což oceňuji. Mám smíšenou pleť, takže nemám ani problém s vysušováním, za mne určitě taky doporučuji! :-) dokonce přemýšlím, že si rovnou koupím jednu do zásoby.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky:) Já ji na oči nikdy nedávala, takže bohužel nemůžu posoudit. Koukni po dalších značkách: pěnu vyrábí i LA ROCHE POSAY, BIODERMA,...Třeba budou lepší.)

      Vymazat