úterý 17. července 2012

ESTÉE LAUDER SIGNATURE 5-TONE SHIMMER POWDER

Zdravím Vás milé dámy,
Hello there, dear ladies,

je poklidné úterní poledne a zrovna jsem se vrátila z nákupů. Tentokrát chci napsat o nejlepším "bronzeru" (tak je to uvedeno na oficiálních stránkách, ale podle mě to tak úplně typický bronzer není - spíš multilíčidlo), který jsem kdy měla! Klasické tvářenky v létě nenosím. Nevím, prostě mi přijde, že se na léto nehodí. Líbí se mi, když je pleť, tedy hlavně v létě,  krásně zářivá. No a když se mi do ruky poprvé dostala tato věc, byla jsem z ní tak nadšená, že jsem ji musela mít! A tak se i stalo...

it´s quiet Tuesday´s midday and I just came back from shopping. This time I wanna write about the best "bronzer" (it´s written like that on the official web site, but I think it´s not entirely typical bronzer - rather multi-using make-up) that I´ve ever had! I don´t put a classic blushes during the summer. I don´t know, it seems, they´re not fitting for the summer. I like, especially in summer, when the skin is beautifully bright. Well, when it came to my hands for the first time, I was so excited about it, that I had to have it! And so it happened... 


RECENZE

Všechna balení kosmetiky od ESTÉE LAUDER lahodí oku - vypadají úžasně a luxusně. Krabička tohoto multilíčidla je v lesku - námořnická modř se zlatým logem EL uprostřed. Uvnitř je praktické zrcátko. Co mě překvapilo bylo to, že chyběl nějaký štěteček! Sice jsem se kvůli tomu nezhroutila, ale mohl by tam být...

REVIEW

All packages of cosmetics by ESTÉE LAUDER are pleasing to the eye - they look amazing and luxurious. The box of that multi-using make-up is in gloss - navy blue with gold logo EL in the middle. There´s a practical mirror inside. What surprised me was, that some brush was missing there! Although I didn´t collapse because of it, but it could be there...

ESTÉE LAUDER - odstín (shade) Bronze shimmer
Můžete ho najít ve 2 odstínech - Pink shimmer a Bronze shimmer, který mám já. Oba vypadají skvěle a bylo fakt těžké si vybrat. Nakonec jsem si vybrala ten dozlatova.  
Multilíčidlo se skládá z 5 různých nádherných odstínů. Jsou perfektně pigmentované (stačí jen lehce ťuknout) a mají super lesk. Nanášení není absolutně žádný problém a barvy na pokožce vydrží dlouho. Odstíny můžete aplikovat jednotlivě, nebo je smíchat všechny dohromady, což mi vyhovuje nejvíc! Navíc si můžete zvolit, kam chcete líčidlo nanést! Je libo na čelo, bradu, pod obočí, či celá víčka? Vyberte si! Já ho používám na rozjasnění lícních kostí. Vypadá to fantasticky! Taky se mi líbí, že ho můžete nanést jak na make-up, tak i na holou pleť, což je super, když je venku 40 stupňů.

You can find it in 2 shades - Pink shimmer and Bronze shimmer, which I have. Both of them look great and it was really hard to choose. Finally, I chose the gold one.
Multi-using make-up consists of 5 different cute colours. They´re perfectly pigmented (just tap lightly) and have a super shine. Application is absolutely no problem and the colours last a long time. Shades can be applied individually or mix them all together which suits me the best! Plus, you can choose where to apply them! Would you like to forehead, chin, under the eyebrows, eyelids or the whole? Choose! I use it for brightening cheek bones. It looks fantastic! I also like that you can apply it under the make-up, as well as on nude skin, which is great when it´s 40 degrees outside.

ZNAČKA: ESTÉE LAUDER SIGNATURE 5-TONE SHIMMER POWDER
MNOŽSTVÍ: 10 g
CENA: +- 840 Kč

Koupila bych znovu? Určitě ano.

Jak se Vám líbí tohle multilíčidlo? Které používáte Vy?

Opatrujte se!

BRAND: ESTÉE LAUDER SIGNATURE 5-TONE SHIMMER POWDER
QUANTITY: 10 g
PRICE: +- 34 eur

Would I buy it again? Yes, for sure.

How is that shimmer powder? Which one do you use?

Take care!

JANA

Žádné komentáře:

Okomentovat