čtvrtek 10. října 2013

MISSHA PURE SOURCE SHEET MASK TEA TREE

Hezký večer dámy,
Nice evening ladies,

když jsem čirou náhodou stála před vchodem obchodu MISSHA, nemohla jsem uvěřit vlastním očím. A ten euforický stav, který mě přepadl, snad asi ani nemusím popisovat:) O tyto masky jsem se zajímala už delší dobu předtím, takže teď, když byly k dispozici, byla to jasná volba, stačilo si jen vybrat...

when I´ve been randomly standing in front of the MISSHA´s store entrance, I couldn´t believe my own eyes. And that euphoric state, which attacked me, I don´t have to describe it:) I´ve been interested about those masks longer time ago, so now, when they´ve been available, It was clear choice, just to choose...

RECENZE

V balení naleznete jeden kousek bavlněné plátýnkové masky určené na jedno použití. Má vystřižené otvory na oči a ústa. Velikost masky je dostačující na celý obličej a použitý materiál je měkký a velice příjemný. Líbí se mi, že plátýnko je opravdu bohatě napuštěné. Voní klasicky, jak je patrné z nadpisu, po čajovníku.

REVIEW

You´re going to find one piece of cotton sheet mask for one using only in the packaging. It has cut out holes for eyes and mouth. The mask´s size is enough big for whole face and used material is soft and very pleasant. I like, the sheet is really riched soaked. It smells classicaly, how it´s evident in the headline, as tea tree.


Na zadní straně je uvedený čas působení masky 15 - 20 min. Já jsem se ale rozhodla, že masku nechám pracovat na obličeji přes celou noc. Opravdu jsem si to užívala, ale asi po 2 hod. jsem to vzdala, protože jsem nemohla usnout. Prostě jsem cítila, že tam něco mám...a konec. Takže upřímně obdivuji všechny ty, které sladce sní s takovou tou "spací maskou" na očích. To nechápu...Každopádně pleť byla parádně jemná, vyživená a osvěžená. Jestli Vám dlouhodobé a pravidelné používání masky zredukuje a zastaví tvorbu pupínků a jiných potíží, potvrdit nemohu, protože jsem ji zkoušela pouze jednou. Pokud rády hýčkáte svoji pleť, určitě za to stojí!

There´s written mask´s effecting time from 15 - 20 min. on the back side. But I´ve decided, to leave working mask on my face during all night. I´ve been really enjoying it, but I gave it up approximately after 2 hours, because I couldn´t fall asleep. Just I felt, that I´m having something on...and finish. So honestly I admire all of you, who´s been sweet dreaming with that "sleeping mask" on eyes. I can´t understand it...Anyway my skin was perfectly smoothed, nourished and refreshed. If long term and regular using of this mask is going to reduce and stop producing your pimples and different troubles, I can´t confirm, because I´ve been trying it just once. If you love pampering your skin, it´s really worth it!  


NÁZEV (BRAND): MISSHA PURE SOURCE SHEET MASK TEA TREE
CENA (PRICE): 2 eura, 50 Kč

Koupila bych ji znovu? Ano. Báječný relax.
Would I buy it again? Yes. Wonderful relax.

JANA
     








Žádné komentáře:

Okomentovat