středa 1. srpna 2012

CAUGHT COLD IN SUMMER

Hezký den dámy,
Nice day, ladies,

tak a je to tu! Přesně na tohle jsem čekala. Minulé léto jsem byla 3x nemocná (pokaždé z AC = air condition /klimatizace/), a tak mi bylo divný, že letos furt ještě nic. Ale nebojte, dočkala jsem se! Jako být nemocná není nic příjemného. Dokážu to pochopit v zimě nebo tak, ale co úplně nesnáším, je být nemocná přes léto. Ježíši! Představte si, že venku je 38 stupňů a Vy se potíte ještě abnormálněji. Šílený.

Před 2 dny jsem začala cítit "knedlík" v krku. A protože mi už 2x pomohly cucací bonbony STREPSILS HONEY and LEMON, rozhodla jsem se, že do nich půjdu i po třetí. Nemám ráda med, takže jsem se bála, jak budou chutnat, ale v pohodě. Nemusíte se toho vůbec obávat! Jo, je to divný, taky jsem tomu ze začátku nevěřila, ale fakt fungují. Každopádně, když to podchytím hned ze začátku, tak mi to pomůže. Rozhodně si ale nemyslím, že by to účinkovalo už na rozjetou angínu. No takže dnes už krk necítím, ale co se stalo, nemoc se mi "přesídlila" do nosní dutiny a přetransformovala se do rýmy doprovázené kašlem. Tímto bych chtěla poděkovat člověku, který vynalezl nosní sprej, protože bez toho bych nepřežila 1 den, natož tak noc. 

well, it´s here! That´s exactly what I expected. I was sick 3 times last summer (everytime because of AC = air-condition), and it was strange, that this year all the time still nothing. But don´t worry, I´ve got it! To be sick isn´t pleasant. I could understand it in winter or like that, but what I hate totally, to be sick during the summer. Jesus! Just imagine it´s 38 degrees outside and you´re sweating more abnormaly. Crazy.

I´ve started to feel a "dumpling" in my throat 2 days ago. And because I´ve helped 2x sucking candies STREPSILS HONEY and LEMON, I decided to go for them for the three times. I don´t like honey at all, so I was afraid of their taste, but it was ok. Don´t worry about it! Yeah, it´s weird, I also didn´t believe it for the first time, but it really works. Anyway, when I "catch" it from the begging, it helps me. But I certainly don´t think, it has effect for tough angina. Well, I don´t feel my throat today, but what´s happened to me, that disease "moved in" the nasal cavity and transformed into the cold accompanied by cough. I´d like to thank the person, who invented a nasal spray, because I wouldn´t survive any 1 day, not even a night without it.


Jak to máte u Vás, býváte nemocné přes léto?
What about YOU, are you sick during the summer?

Přeji VÁM VŠEM, co jsou na tom stejně jako JÁ, brzké uzdravení!!!
I wish ALL OF YOU, who are in the same situation like ME, speedy recovery!!!

JANA


Žádné komentáře:

Okomentovat