úterý 5. března 2013

BIOSILK SILK THERAPY

Hezký večer dámy,
Good evening ladies,


moje kadeřnice mě varovala. Konečky vlasů bývají už tak suché, a když je už nabarvené chcete odbarvit...je to sebevražda. Tak strašně jsem to ale ombré chtěla, že jsem do toho rizika šla. A tak, jak jsem si myslela, tak se i stalo. Moje konečky zaplakaly, a tak jsem je nechala asi 2 týdny potom zkrátit. Ale ne kompletně, protože jsem se v tomto hair stylu našla. Vypadá to opravdu nejlíp ze všech možných i  nemožných barev, které jsem za svůj život měla na hlavě. A nebylo jich málo...Každopádně jsem hledala něco, co jim pomůže s regenerací a bude je hydratovat. Když jsem ve studiu zahlédla SILK THERAPY od BIOSILK, řekla jsem si wow to je ono, tohle je onen všeobecně uznávaný a legendární vlasový svatý grál, který musím okamžitě mít...A co se dělo dál...

my hairdresser warned me. The ends of the hair use to be dry, and when you wanna bleach them already coloured...It´s suicide. I wanted to have ombré so much, I toke the risk. And so, how I was thinking, so It happened. My ends have cried, so I left them trimming 2 weeks later. But not completely, cause I found myself in that hair style. It looks really the best from all possible and impossible colours, which I´ve had on my head for whole my life. And it wasn´t a few only...Anyway I was searching something, what it´s gonna help with its regeneration and get them moisturized. When I spotted SILK THERAPY by BIOSILK in the studio, I told to myself wow that´s it, this is that generally respected and legendary hair holy grail, which I have to have immediately...And what was going on...


RECENZE


Obyčejné plastové, průhledné balení podle mě s nejlepším uzávěrem (na otevření a zavření Vám stačí pouze jeden prst, což je velká výhoda, když máte produkt vymačklý v dlani). SILK THERAPY je absolutně lehký, transparentní a hodně tekuté konzistence, která mě šokovala, když jsem ji měla na ruce poprvé. Čekala jsem něco více hustčí, olejovité konzistence. Vůně je strašně krásná a ve vlasech se nějakou dobu drží. Není ani trochu mastný! Ideální pro všechny typy vlasů. Skvělé!

REVIEW

Ordinary plastic, transparent packaging with the best cover lid in my opinion (It´s enough to use only one finger for the opening and closing, what it´s huge advantage, when you´re having the product squezeed out on your palm). SILK THERAPY is absolutely weightless, transparent and a lot liquid consistency, which shocked me, when I had it on my hand for the first time. I´ve expected something with more thicker, oily consistency. The fragrance is very beautiful and lasts some time in hair. It´s not greasy at all! Ideal for all type of hair. Great!


BIOSILK se po nanesení do délek vlasů parádně a rychle absorbuje. I když to nechtěně přeženete s množstvím a vznikne Vám na hlavě tzv. "mokrý vzhled", po chvíli jsou vlasy zase ok. Vlasy neztěžknou a nejsou mastné (tip - když máte vysoký culík, uhladtě s ním vlasy)! Ano, jsou více lesklejší, hladší, jemnější a trochu je hydratuje.

BIOSILK absorbs great and fast after applying to the hair lengths. Even if you unintentionally over do it with the amount and you create on your head so called "wet look (effect)", after a while hair are ok again. Hair doesn´t get heavy and aren´t greasy (tip - when you´re having high pony tail, get smooth the hair with it)! Yes, they´re more shiny, smoother, softer and a bit hydrated. 


Mé vlasy jsou s použitím BIOSILKU v mnohem lepší koncici než bez něj - to je pravda, avšak...Já nevím, čekala jsem prostě mnohem mnohem víc a mnohem větší viditelnější efekt. Není to špatný výrobek, avšak prostě pořád jsem čekala, kdy ta bomba přijde...každopádně...

...musím říct, že na mě dělá mnohem větší dojem BIOSILK SILK THERAPY 17 MIRACLE LEAVE-IN CONDITIONER. Ale o tom Vám povím někdy příště... .)

A pokud máte opravdu zničené konce? Nebudeme si lhát. Tak na ty Vám nepomůže ani svěcená voda, natož tak BIOSILK:)

With using BIOSILK my hair are in much more better condition than without it - it´s true, but...I don´t know, I´ve expected just much much more and much bigger visible effect. It´s not a bad product, but I´ve still expected, when that bomb will come...anyway...

...I have to say, that I´m more impressed with BIOSILK SILK THERAPY 17 MIRACLE LEAVE-IN CONDITIONER. But I´m gonna tell you about it sometimes next time... .)

And if you´re having really damaged ends? We´re not gonna lie each other. It won´t help you holy water, not even BIOSILK:).

ZNAČKA (BRAND): BIOSILK SILK THERAPY
MNOŽSTVÍ (AMOUNT): 150 ml
CENA (PRICE): 325 Kč, 13 eur

Koupila bych znovu? Já nevím, asi bych zkusila něco jiného.
Would I buy it again? I don´t know, maybe I´d try something different.

Má některá z Vás stejnou reakci na tento BIOSILK? Nebo jsem vážně jediná?
Does have anyone of You the same reaction to that BIOSILK? Or am I really only the one?

JANA

Žádné komentáře:

Okomentovat